Mε ναυαρχίδα των προϊόντων της την πατενταρισμένη και πολυβραβευμένη σειρά Ελαιοπουλάκι (OliVchicken), η Αγγελάκης συμμετείχε για 4η φορά στη σημαντικότερη εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών στη Μέση Ανατολή, Gulfood 2024, στο Ντουμπάι (19-23 Φεβρουαρίου), επιταχύνοντας σημαντικά την αναπτυξιακή πορεία της στις αγορές της Μ. Ανατολής και της Ασίας.
Η Αγγελάκης, με καθετοποιημένη δραστηριότητα στον κλάδο της πτηνοτροφίας και έχοντας διαγράψει μία ιστορία άνω των 60 χρόνων, σήμερα, εξάγει τα προϊόντα Ελαιοπουλάκι (OliVchicken) σε περισσότερες από 10 χώρες, μεταξύ των οποίων τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ και το Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στο στρατηγικό πρόγραμμα ανάπτυξής της, επεκτείνοντας διαρκώς τη γεωγραφική της παρουσία σε νέα κανάλια και χώρες στρατηγικής σημασίας, με αποτέλεσμα να καταγράφει για ακόμα μία χρονιά διπλασιασμό εξαγωγών.
Η καινοτόμα προϊοντική σειρά Ελαιοπουλάκι (OliVchicken), απαντώντας στις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις, έχει ήδη κερδίσει τη θέση της στο ελληνικό τραπέζι και κατακτά όλο και πιο δυναμικά τις αγορές του εξωτερικού, τόσο στο κανάλι του fine dining όσο και στο κανάλι του Retail, με μία νέα, φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις αγορές αυτές.
Με την παρουσία της σε διεθνείς εκθέσεις, όπως η Gulfood, η ομάδα της Αγγελάκης αποσκοπεί στην αμεσότερη και αποδοτικότερη επικοινωνία με εταιρείες από την αγορά του Retail και του Food Service, καθώς και στο κτίσιμο δυνατών συνεργασιών που προσδίδουν αξία, προσφέροντας ταυτόχρονα ποιότητα και καινοτομία, με ένα ευέλικτο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των καταναλωτών κάθε αγοράς.
“Η ενδυνάμωση του γεωγραφικού μας αποτυπώματος αποτελεί κλειδί για τη μελλοντική μας ανάπτυξη”, υπογραμμίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Θάνος Αγγελάκης. “Απαραίτητη προϋπόθεση για την αύξηση των εξαγωγών κοτόπουλου είναι η ολοκληρωμένη και στοχευμένη στήριξη. Είναι αναγκαία, λοιπόν, και η συμβολή της πολιτείας, ώστε να μπορέσουν να αποκλιμακωθούν οι υφιστάμενοι φραγμοί που περιορίζουν την εξαγωγιμότητα του ελληνικού κοτόπουλου σε χώρες εκτός Ε.Ε. Μέσα από την παρουσία μας στη Gulfood, καταφέραμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στις αγορές που ήδη δραστηριοποιούμαστε, αλλά και να ανοίξουμε το δρόμο για επέκταση σε νέες αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.” σημειώνει ο κ. Θάνος Αγγελάκης.