- Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας για την εταιρεία
- Βραβείο Καινοτόμου Καταναλωτικού Προϊόντος για το χειροποίητο Μπιφτέκι Ελαιοπουλάκι με Βρώμη
Η εταιρεία ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ, που φέτος συμπληρώνει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, διακρίθηκε με Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Εξαγωγικής Αριστείας, στα φετινά Made in Greece Αwards 2022, που πραγματοποιήθηκαν στις 20 Ιουνίου, στο Ζάππειο Μέγαρο, επιβραβεύοντας και αναδεικνύοντας παραγωγικές επιχειρήσεις που συνεχίζουν να δημιουργούν και να επενδύουν στη χώρα μας. Παράλληλα, το χειροποίητο Μπιφτέκι Ελαιοπουλάκι με βιολογική Βρώμη τη ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ απέσπασε Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία των Καινοτόμων Καταναλωτικών Προϊόντων.
Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) σε συνεργασία με την Direction Βusiness Network, ενώ η φετινή απονομή που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των Υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων καθώς και του Δήμου Αθηναίων, τίμησε τη μνήμη του διακεκριμένου καθηγητή Μάρκετινγκ και ιδρυτή της ΕΛΑΜ, Γεώργιου Αυλωνίτη.
κριτήρια αξιολόγησης, αριστείας και επιβράβευσης ήταν η ποιότητα, η καινοτομία, η διαφοροποίηση, οι στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών, η ισχυρή επωνυμία και η απασχόληση εγχώριων παραγωγικών συντελεστών. Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ που αυτή τη στιγμή διαθέτει ήδη την προϊοντική σειρά Ελαιοπουλάκι σε πλήθος αγορών του εξωτερικού, εντός και εκτός ΕΕ, βραβεύτηκε για την έντονη εξαγωγική της δράση και τον διεθνή προσανατολισμό της, τα οποία συμβάλλουν ταυτόχρονα στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας. Έπειτα από την επιτυχημένη τοποθέτηση των προϊόντων Ελαιοπουλάκι σε 4 επιπλέον αγορές από το 2021 (Γερμανία, Αυστρία, Χονγκ Κονγκ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ επενδύει συνεχώς στην περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών της αναζητώντας ευκαιρίες συνεργασίας και τοποθέτησης των προϊόντων της σε νέες αγορές. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην Ευρωπαϊκή αγορά, όπως επίσης και στη Μέση Ανατολή.
Το χειροποίητο μπιφτέκι Ελαιοπουλάκι με βρώμη της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ, που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά τον Απρίλιο του 2021 μετά από πολυετείς έρευνες, ξεχώρισε στην κατηγορία των Καινοτόμων Καταναλωτικών Προϊόντων καθώς συνδυάζει τη θρεπτικότητα με τη γεύση και τα αγνά υλικά. Ζυμώνεται με βιολογική βρώμη ολικής άλεσης και με το μοναδικό Ελαιοπουλάκι, ένα κρέας κοτόπουλου υψηλής διατροφικής αξίας που τρέφεται κυρίως με καλαμπόκι και αγνό ελαιόλαδο και είναι σημαντική πηγή σεληνίου. Ο κουρκουμάς και τα φρέσκα λαχανικά που περιέχει το μπιφτέκι, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι πηγή φυτικών ινών και χωρίς γλουτένη, ολοκληρώνουν τη συνταγή της επιτυχίας.
Αφουγκραζόμενη τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις και συνήθειες, η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ θα συνεχίζει να παράγει καινοτόμα προϊόντα, υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας, δίνοντας τη δυνατότητα σε καταναλωτές από κάθε γωνιά του κόσμου να τα απολαύσουν στο τραπέζι τους.