Σε μια μαγική βραδιά με θέα την Ακρόπολη που σχεδίασε ο Θάνος Αγγελάκης και προετοίμασε γευστικά ο Λευτέρης Λαζάρου, το «βαρούλκο» υποδέχτηκε ανθρώπους της τέχνης, των media και της διατροφικής βιομηχανίας.
Ειδικότερα, η εταιρεία, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια παρουσίας στην αγορά της πτηνοτροφίας, προχωρά μέσα στις επόμενες ημέρες στην τοποθέτηση στο λιανεμπόριο μιας νέας σειράς προϊόντων με την υπογραφή του γνωστού και βραβευμένου με αστέρια Michelin chef Λευτέρη Λαζάρου και κάλεσε τους φίλους της να δοκιμάσουν τις νέες γεύσεις.
Πρόκειται για τη σειρά “Μυστικές Συνταγές”, που περιλαμβάνει προϊόντα κοτόπουλου έτοιμα για μαγείρεμα.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Θάνος Αγγελάκης, κατά τη διάρκεια της ειδικής παρουσίασης, το μαριναρισμένο κοτόπουλο είναι πολύ δημοφιλές στη Δ. Ευρώπη και στην Αυστραλία, καταλαμβάνοντας το 20% – 30% της συνολικής αγοράς κοτόπουλου. Ο ίδιος ευελπιστεί ότι και στην Ελλάδα θα έχει καλή αποδοχή.
Το λανσάρισμα της νέας σειράς ξεκινά στις 19 Σεπτεμβρίου με την τοποθέτηση ενός κωδικού μαριναρισμένου κοτόπουλου στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ σε πρώτη φάση θα κυκλοφορήσουν 3 κωδικοί, που εκτός της ΑΒ θα τοποθετηθούν και στα Carrefour.
Ο ίδιος, ο οποίος χαρακτήρισε την κίνηση της εταιρίας του επιθετική, εκτιμά ότι η σειρά θα τρέξει παρά την κρίση που μαστίζει την αγορά, σημειώνοντας ότι το συγκριτικό πλεονέκτημα της νέας αυτής σειράς είναι το γεγονός ότι είναι μόλις 1 – 1,5 ευρώ ακριβότερο από τα συμβατικά προϊόντα της εταιρίας.
Το παρόν έδωσαν ο ζωγράφος Αλέκος Φασιανός, ο τραγουδιστής Μανώλης Μητσιάς, η δημοσιογράφος Ειρήνη Νικολοπούλου και πάνω από εκατό εκπρόσωποι φορέων της διατροφικής βιομηχανίας.
Στην βραδιά την παράσταση έκλεψε η μητέρα του Θάνου Αγγελάκη, Παναγιώτα που πρωταγωνιστεί και στην καμπάνια για τις μυστικές συνταγές της οικογένειας από την Χαλκίδα για όλη την Ελλάδα.